Sveiki atvykę į Registruok.lt vartotojo vadovą. Šio vadovo tikslas yra detaliai supažindinti vartotojus su registravimo sistemos funkcionalumais.
Po prašymo lankyti ugdymo įstaigas pateikimo, prašymas, su visa pateikta informacija, nukeliauja į savivaldybės duomenų bazę.
Tėvai gali peržiūrėti pateikto prašymo informaciją blokelyje, kuris susikuria puslapio meniu punkte „Pateikti prašymai“.
Prašymų blokeliuose paspaudę ant ikonėlės blokelio viršutiniame dešiniajame kampe, galite redaguoti ar pašalinti pateiktą prašymą.
Prašymo redagavimo forma atrodo kaip užpildyta prašymo registracijos forma. Pasirinkite informacijos blokelį, kurį norite redaguoti ir atlikite pakeitimus.
Atlikus pageidaujamas prašymo korekcijas, išsaugokite redaguotą blokelį, formos apačioje pažymėdami laukelį patvirtinkite pateikiamų duomenų teisingumą ir spauskite mygtuką „Išsaugoti“.
Paredagavus ir išsaugojus prašymą savivaldybėje automatiškai persigeneruos laukiančiųjų vaikų / mokinių eilės.
SVARBU!!! Jei redaguodami prašymą pakeisite registruojamo asmens duomenis, pakeisite pageidaujamų lankyti įstaigų parametrus ar pačias įstaigas, pridėsite naujas įstaigas, Jums išsaugojus pakeitimus, pasikeis prašymo pateikimo (registracijos data). T. y. sistema Jūsų prašymą laikys kaip naujai pateiktą ir tikėtina, kad dėl šio pasikeitimo, registruojamas asmuo nukris laukiančiųjų eilėje.
Tiesa, jei redaguodami prašymą pakeisite pageidaujamų lankyti įstaigų eiliškumą ar pašalinsite iš prašymo kažkurią iš pageidaujamų lankyti įstaigų, po formos išsaugojimo registracijos data nepasikeis. Data nepasikeis ir redagavus prioritetų ar papildomos informacijos skiltį trečiajame bei ketvirtajame prašymo pildymo formos blokeliuose.
Pateiktą prašymą pašalinti galite meniu punkte „Pateikti prašymai“ prašymo blokelio viršutiniame dešiniajame kampe paspaude ant „Daugiau veiksmų“ ikonėlės ir tada paspaudę „Pašalinti prašymą“.
Pašalintas prašymas bus panaikintas iš paskyros, nebefigūruos laukiančiųjų eilėse ir nebegalės būti atkurtas.
Gali nutikti taip, kad savivaldybės arba įstaigos administratoriui radus klaidų Jūsų pateiktame prašyme, jie Jūsų prašymą atmes.
Apie Jūsų prašymo atmetimą būsite informuoti laišku į el. pašto dėžutę. Atmesto prašymo blokelį galėsite peržiūrėti meniu punkte „Pateikti prašymai“. Blokelyje bus nurodyta atmetimo data ir atmetimo priežastis.
Kol prašymas bus atmestas, užregistruotas asmuo bus pašalintas iš laukiančiųjų lankyti įstaigą eilės ir jo vardu nebus galima pateikti naujo prašymo. Susipažinus su atmetimo priežastimi, Jums lieka dvi galimybės:
- Jei nesutinkate su prašymo atmetimo priežastimi, galite kreiptis į savivaldybės švietimo skyriaus atstovą arba į įstaigos, kuri atmetė Jūsų prašymą, administraciją. Jei administratoriai sutiks su Jūsų apeliacija, jie galės atkurti atmestą prašymą;
- Jei sutinkate su prašymo atmetimo priežastimi, galite pašalinti atmestą prašymą. Tokiu atveju jis nebegalės būti atkurtas, bet per meniu punktą „Nauja registracija“ galėsite pateikti naują prašymą.